söndag 21 mars 2010

Vår?

Ja nog allt är den på väg. Solen har tittat fram idag å de har faktikst kännts varmt. Men men ja åker ju till snön på fredag så ja kan lugna mig lite å inte tänka för mycke på vår =)

I fredes blev de Så ska de låta, Lets dance å vin. Frida, Wilma, Ludde å Kenneth kom upp å hälsade på en sväng så vi hade fredagsmys. Igår blev de hockey å öl. Dock fick ja dunderont i magen å Lasse fick migrän så ja, vi va nog inte dom trevligaste att va på fest hos. Men ja stod ut med alla människor å de blev inte übersent. Å ja, Ludde fick klippa till luggen igår för den stack in i ögonen. Så socker kanske får sätta saxen i allt annat hår på huvet som är tjockare än ja-vet-inte-vad!
Idag fick de bli hårfärgning så om ja vågar visa mig hos socker blir spännande..... Hon är ju lite kritisk hahaha ;) Men du kanske gillar de gumman, annars får de bli mössa igen =)

Lasse blev sugen på våfflor å då va de ju super att ja fick ett våffeljärn i julklapp så de fick invigas idag =)

Intressepil till er alla: Min mage mår fortfarande inte bra efter min Danmarksvistelse så en del av maten åker hiss. Är väldigt glad att ja iaf sluppit kräkas för de är räligt! Har ju 1v kvar här hemma att få magen i ordning sen blir de massa öl å Tjeckisk mat =) Ska bli såååå jäkla kul att åka iväg. Är lite nervös inför snowboardåkandet men de ska nog gå bra =)

Å ja vill skapa! Gav mig på ett litet försök att teckna innan. Är inte så bra på de så de ska nog övas lite här på de.... Men ja har alla ideér i huvet på hur ja vill göra saker å ting. Ringde även bror innan å frågade om ja fick lov att lägga lite smycken hos honom å de gick bra. Så nu är de bara att sätta igång =) Men va fanken ska ja kalla mina smycken? En bit PAJ? Smycken av Patricia Wohlin? Hjälp!!!

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Guld Paw.
    Ha det så gott i tjeckien kram.

    SvaraRadera
  2. nu måste du ju komma hit o visa dig!! blir ju skit nyfiken fattar la du ;)

    SvaraRadera