fredag 19 mars 2010

Ojoj!

Ja finns här men ja har inte haft tid el ork att sätta mig ner å skriva.....

Livet vändes uppåner direkt efter examen, ja va sjuuuukt trött i huvet å i kroppen, ja blev tillsammans med Lasse igen å ja, nu känns faktiskt allt bra å precis som de ska va.

Jobbat vanligt igen för första gången på 5v. Va kul att komma tillbaka å få alla lyckönskningar. Ena kollegan hade skrivit en söt lapp å även gjort en fin keramikplatta där det står GULDSMED PATRICIA. Fattar ni va underbart de känns att äntligen va klar???!!!!!! Fick även min alldeles egna guldsmedhammare av jobbet men den söt liten skylt på där det står Guldsmed Patricia 11 mars 2010. Snälla mina kolleger är =)

Är evigt tacksam för att de mesta av mitt jobb va undanjobbat så ja kunde slappa både mån å tis. Å ja ons va de inte heller nån större aktivitet kan ja väl erkänna. Men igår å idag har ja jobbat en del å även fått påbörjat nästa veckas jobb. Jobbar ju bara 4,5 dagar till sen är de dax för skidsemester =) Å ja ska jobba undan lite tänkte ja så min vikarie inte går under :-P

Har myst med Lasse hela veckan å ja, de känns precis så som ja vill de ska kännas. Ja är lycklig även om ja spytt galla både en å två gånger.....

Ikväll blir de vin (har redan druckit 2 glas =)) å Så ska de låta =) Men först tänkte ja nog hoppa in i en dusch å få väck allt hårspray! Socker ska få sätta saxen i håret på mig kanske i nästa vecka så hon slipper stirra ihjäl sig på min lugg nästa gång vi tear ;-)

Ja de va väl en snabb uppdatering iaf.... Ja lever å ja finns här =)

1 kommentar:

  1. Hahaha stirrade jag verkligen så mycket på den? ;) jobbigt arbetsvana antar jag ;) ha en mysig helg vännen puss o kram

    SvaraRadera