fredag 3 september 2010

3 september 2010

De är inte ens lönt att ja skriver el lovar mig själv att bli bättre på att blogga. De blir ju aldrig så ändå....

Nu kommer de hoppa jädrans mycke å allt ja skriver kommer nog bli lite osammanhängande.....


1: Underbart att äntligen få se en massa bilder på min brorson!! Japp, ja är ju faster Patricia =) Låter sjukt gammalt men å andra sidan kommer ja aldrig bli nåt annat än faster för ja har ju bara brödrar =) Lille Jonathan är verkligen supersöt å jättelik Robin. Ska försöka göra slag i alla mina planer å kanske fixa de där sparkontot till han som ja tänkt. Spara lite pengar kanske å kunna ge han något han kan ha nytta av när han blir stor. Ska även försöka (om allt gåt som de ska) att hälsa på honom. Hade varit skoj att ha kontakt iaf....

2: GE DIG MÄNNISKA!!! Hon är en liten hemsk människa som inte kan älska någon annan än sig själv. Sluta sitta å tycka synd om dig själv! Ta tag i ditt liv, gör nåt bra av de å gå vidare. Å för ända in i H*****E sitt inte å beklaga dig till mig för du vet va ja tycker om henne!!! GAAAAAAHHHH!!!!

3: Är trött. Är på krigshumör. Längtar tills på måndag när facket kommer till jobbet för ett möte ang våra löner. Ja, folk klagar på att dom är dåliga å visst ja kan hålla med. De är ingen lön man hade klarat sig på om man vill kunna ha de extra gott nån dag. Men å andra sidan är dom inte så sjukt dåliga att man går under. Man får iaf mer än A-kassan. Men visst när man har upptäckt en sån orättvisa som vi har så ska man absolut kriga. Å ja har tröttnat. Ja tänker inte va snälla Patricia som alltid ställer upp. Då ska ja ha betalt för de!

4: Ska på bröllop nästa helg å ja är väldigt spänd på de =) Ja har gjort ringarna å i ett svagt ögonblick i mitt liv råkade ja säga till brudparet att de hade varit fräckt om dom inte såg ringarna innan vigseln. Detta nappade dom på direkt! Så ja ska överlämna ringarna till Bestmannen 2dagar innan bröllopet. Han har lovat att inte titta på dom så när prästen väl ber om ringarna inne i kyrkan kommer alla få se dom för första gången. Utom ja å Lasse då såklart för ja har ju gjort dom å vi ska ge bort en bröllopspresent som gör att han måste få se ringarna.

5: Har varit å fixat till håret. Kände för att permanenta mig igen. Men tråkigt nog tog det inte lika bra som för 3 år sen..... Först blev bara underhåret krulligt så ja fick ringa å be henne göra om de. Gjorde vid det igår å visst det är bra mycke krulligare än innan men ändå vill de inte fästa riktigt på hela överhåret. Får ju inte röra de nu på 48h så ja kan inte göra vid de ordentligt å se hela resultatet än. Får se till att fixa till de snyggt imorron kväll.

6: Vill så gärna åka hem!!!!!!!!!!!!!!!!!! Saknar mamma å pappa massor å framför allt saknar ja att va hemma. Hemma i huset där man känner sig hemma på riktigt. De är inte de att ja vantrivs här uppe men ibland vill man bara hem för att få va. De enda som hindrar mig egentligen är alla andra planer som är uppbokade varända helg. Hur kan man bara ha så mycke att göra????????????????? Låter dumt som fonte, men de hade varit så skönt att va arbetslös för ett tag å kunna åka hem å stanna så länge ja vill. El om man hade bott nämre hade man kunnat hälsa på familjen mitt i veckan å inte behöva planera varje gång man ska åka..... Petiteser ja vet men de hade bara varit så skönt......

7: Ja å Lasse går på diet. Men ja börjar bli så trött på allt jäkla tjat om sötsug å godis å att man inte får å ditten å datten. Hade alla runt omkring bara varit tysta om detta hade ja inte brytt mig. Å lite nu så ska ja ge mig faaaan på att gå ner riktigt mycke i vikt bara för att alla ska få se att ja inte ger upp!!!!!! IN YOUR FACE! (el ja de får vi ju se beroende på hur mycke ja tappar....:-S)

8: Crusing imorn. Har någonstans tappat suget på att festa. Kan mer än gärna krypa ihop i min fåtölj med en filt, en kopp varm choklad å en bra bok. Tända massa ljus i hela lägenheten å bara få va.......... Mmmmmm de hade varit så mysigt. Å ja fattar ju såklart att dom flesta tycker de är tråkigt att ja alltid kör el inte följer med alls. Men ja har bara ingen lust. Men självklart kommer ja som vanligt sätta på mig leendet å va trevlig å dricka lite öl å säkert va dålig dan efter. Fast just nu är ja inte upplagd för de..... Kanske hittar gnistan imorn =)

9: Ja vill orka slå slag i saken å förverkliga min dröm. Ja vill våga. Men ja vill ha pengarna utan att behöva låna på banken. Å den perfekta platsen skulle flyttats lite längre söderut. Ja ska nog gå runt ett tag till å kanske börja vantrivas på jobbet innan ja tar mig i kragen. För änsålänge vantrivs ja faktiskt inte. Men de hade varit så skönt att va sin egna chef =) Jajaja de är ingen dans rosor men de är ja inte ute efter heller. Ja är ute efter att få göra de ja vill, de ja fortfarande tycker är kul! Vi får väl se =)

10: Tror ingen kommer orka läsa såhär långt ner ändå å nu va de slut =) Tror ja ;-)

1 kommentar:

  1. skönt att det inte bara är jag som tappat humöret för fest! jag älskar höstmys!
    men hoppas cruingen var lyckad!
    kram kram

    SvaraRadera