onsdag 22 september 2010

Stal en design

Va inne å kollade runt lite på bloggar ja läser å hittade denna designen på Tinas blogg, va bara tvungen att stjäla den =)

Mår kasst för tillfället, är lessen å känner mig överflödig.

Ja vet va ja gjort å även om de va mitt beslut så är ja lessen. Ja har sårat en människa som står mig nära....

Ja hoppas självklart att detta löser sig till de bästa för oss bägge. Vill inte att vi ska va lessna men ja är inte dum, självklart är man lessen efter något sånt här. Känns som att ja är ivägen å ja drar mig undan lite bara därför. Men ja kan inte hålla mig undan för evigt å de vet ja. Man kan inte fly från sina bekymmer, man måste möta dom för el senare. Även om ja ibland gärna hade valt att möta dom senare så kan ja inte. Man kan inte stoppa huvet i sanden å låssas som inget har hänt.....

Detta kommer lösa sig de vet ja. Får bara ta en dag i taget....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar