torsdag 23 september 2010

Handledsfixeri

Har varit hos tant arbetsterapeft idag. Har ont i mina handleder men nu ska ja förhoppningsvis få mer styrka i dom så ja slipper ha ont. Fick handledsskydd som ja ska jobba med å övningar som ja MÅSTE göra varje dag.
Ja slarvade med min sjukgymnastik när ja hade problem med knäna men med mina händer får ja bara inte slarva! Måste ta mig i kragen å verkligen göra de...

De har varit utförsäljning på jobbet idag. Hittade OTROLIGT lite för att va ja =)
Lite armband å ljuslyktor men inget mer. Orkade iof sig inte anstränga mig allt för mycke med att kolla på allt som fanns där....

Dagarna flyter på, ibland lite för snabbt å ibland lite för långsamt. Ser iaf fram emot helg nu å att få koppla av å kurera mig de sista från denna förkylningen....

Blev sjukt glad över Frittes mess igår, de värmde att höra att ja är hans speciella vän <3

1 kommentar: