måndag 6 september 2010

Detta är bara början....

Fy fan rent ut sagt! Detta är långt ifrån avslutat. Kan inte förklara så mycke mer än att vi haft möte på jobbet. Pajkastning på låg nivå denna gången men ja har lust att skrika å skälla å bita. Detta ska sluta bra, så är de bara.
Sitter dock i en jävla sitts å har därför fått arga kolleger på mig. Försöker nu ringa runt å förklara så mycke ja kan.... Har iaf 2 positiva samtal bakom mig men de återstår fortfarande 1..... Hoppas bara allt löser sig innan kvällen är slut.

Tillråga på allt har ja nu fått världens migrän av detta.

Men som sagt; detta är bara början å de ska få ett bra slut!

3 kommentarer:

  1. Däremot är det förbannat bra att någon vågar att stå upp. Jag är avundsjuk på dig, Patricia. Kom ihåg det.

    SvaraRadera
  2. Tack Alv!!! Men ja behöver din hjälp för att kunna stå på mig!

    SvaraRadera
  3. Jag citerar: "Tillsammans är vi starka!" =)

    SvaraRadera