torsdag 19 maj 2011

Min värld är en bubbelgumsrosa bubbelplast bubbla!

Varje gång ja känner att de bubblar av glädje i kroppen å ja kan inte låta bli att le är de någon pessimist i min närhet. Så för att slippa lyssna stänger ja av å kryper in i min bubbla. Den är rosa som ett bubbelgum å består av bubbelplast. Ni vet sån plast som alla tycker om att trycka sönder oavsett ålder?! =)

Ja har börjat dagdrömma igen å just precis alldeles nu insåg ja, ja har verkligen inte dagdrömt på länge!! Ja behöver dagdrömma, de är då leendet sprider sig över läpparna. Å ja har verkligen lyckats dagdrömma mig till hur ja vill att mitt företag ska va å se ut å allt sånt där.
Satte stenen i rullning lite igår genom ett samtal till bror å ett mail på annat håll.

Så nu kavlar vi upp ärmarna å håller kvar vid dagdrömmen tills den är sann....

Ja mår riktigt bra nu! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar