onsdag 18 maj 2011

You make me feel...

Ååååå ja har verkligen kommit på de!!! Ja vet verkligen hur de ska se ut nu! Mitt alldeles egna.... Ja har lyckats dagdrömma ihop hur mitt liv ska bli =)

Ja vill så gärna förklara precis exakt va ja menar men ja kan inte, ja vågar inte. För hemsk som ja är; tänk om någon stjäl mina idér å tankar!! Man ska tro gott om människor men just i detta ärende gör ja inte de!!


Ååå de är så härligt att krypa in i min lilla bubbla som består av massa fint hantverk å massa smycken. Tror ja ska leva i min bubbla för alltid, de är platsen där ja är lycklig. Å en dag ska ja dela denna bubbla med er. Med hela världen.... Först ska ja bara bygga å inreda å bygga å skaffa kapital. Sen bannemig ska ja va bäst!



Insåg precis även att oj, nu är de snart sommar! Semester å massa annat ska avverkas.... De går fort nu men ja ska försöka stressa ner =) Ja ska nog hinna med de som är viktigt.

Dum som ja är har ja gått med i Stora Romanklubben... Ja ja gillar att läsa å ja va nog extra svag när telefonförsäljaren ringde. Men ja tackade bara ja till 2 böcker, GRATIS! Å sen har ja faktiskt avbokat den där man ska få varje månad! Å ja ska avboka varje månad. Har så mycke annat bättre att lägga pengarna på... Som tex skor ;)

Nu ska ja hämta ut mina gratisböcker å sen svänga inom Le System!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar