söndag 6 juli 2014

Jobbhelg

Helgen består av jobb, jobb, jobb. Men igår efter jag gick av mitt pass så körde en orolig lillasyster hem till en storebror som på fredagkvällen hade skickat sms om att han fått stryk och åkt ambulans! Nu var det lite sanning med modifikation eftersom minnet på storebror försvunnit i samband med sista smällen! Ambulansen hade varit på plats precis som polisen men han behövde inte åka med! Det som förvånar mest var faktiskt att han både var nykter och väldigt trevlig men tyvärr var inte den andra killen det!
Jag kunde iaf köra där ifrån igen med ett litet skratt och en lättnad över att han endast hade ont i ansiktet och varkens mådde illa el hade ont på fler ställen i huvudet!

Efter en svalkande dusch åkte jag och hjärtat hem till päronen som kommit hem från Holland. Dock hade pappa redan bestämt att han skulle köra hoj så vi hann bara säga hej. Mamma ville iaf fika med oss :)

En del grejer följde med hem så vi fick rensat kylskåpet för att få plats med exempelvis världens godaste apelsinjos!

Och eftersom jag hade en ledig lördagskväll såg det ut såhär: 

Grill och fotboll till det sedan somnade denna damen! Så den fotbollsmatch jag mest ville se sågs inte men HEJA HOLLAND! :D


Nu är det jobb på agendan igen och imorgon ska det uppdateras från fröken M om hennes bravader innan jag varvar med verkstad och solning!

Hepp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar