fredag 18 juli 2014

Skottland

Efter att äntligen fått sova jättemycket så kan jag ju uppdatera er lite! 

00:46 lämnade tåget Hässleholm natten mellan onsdag och torsdag och ca kl 03:00 var vi på Kastrup. Innan dess blev det knappt 1,5h sömn efter en väldigt sömnlös jobbnatt så om frågan är var jag trött, så är svaret definitivt JA!

Vi hade iaf kul på Kastrup även om tröttheten smög sig på rejält, resten av resesällskapet dök upp strax efter 6, i väntan på flyget kom infon om att det var lite sent (lite sent innebar 1h sent...), och när vi äntligen kom på planet så var där sjukligt varmt! Men flygresan gick bra tror jag, sov mig igenom hela efter att varit lite nervös vid starten!

Vi blev upphämtade och tog eltåget "trams", till stan istället för bussen. Sen åkte vi buss hem till Lindsey (Craigs kusin där hälften av våra vänner skulle bo), käkade frukost för klockan var ju inte mer 9 i detta landet!! 
Sightseeing runt Edinburgh och öl och middag sen trodde jag att jag dog lite!! Fy fan vad trött jag var!!!

Hem till Lindsey igen och medans några var i affären så somnade jag i soffan visst.... 45min bilfärd till Craig och Tracey (brudparet) där jag återigen sov hela vägen!

Vin, prat och sen kallade sängen! Kl 22 hade jag somnat och kl 8 vaknade jag totalt utvilad! :)

Idag har vi varit på lite utflykt, tittat på the Kelpies och The Falkirk Wheel :)

Imorgon är det dax för bröllop minsann! ❤️❤️❤️

The Kelpies 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar