torsdag 3 juli 2014

Samma procedur varje dag!


Svärmor tipsade om ett bra lack som stärker naglarna. Jag har tunna naglar sedan innan och efter att jag passade på att testa nya naglar i Tjeckien (vet inte om det var gelé el akryl el vad det nu finns för olika tekniker!) (sen måste jag verkligen säga att det är dom bästa naglar jag någonsin haft för dom höll!!!!) så är naglarna ännu tunnare och skivar sig och böjer sig etc etc...

Men svärmor gav mig iaf det sista av hennes nagelstärkande lack och ja, jag tycker nog det fungerar!
Det innehåller nog en del starka saker för på mina tunna naglar kan jag ju erkänna att det ömmar och gör lite ont en stund efter jag penslat på dag 1 och 2....

Nu har tyvärr inte allt material från fejknaglarna trillat/filats bort från mina egna naglar men jag använder lacket där det behövs! Och jag TROR det har hjälpt!

Hittade det på Maxi för 99kr men har hört att det tydligen finns billigare på GeKås! 

/Hon som drömmer om starkare naglar! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar