tisdag 8 juli 2014

Lata dagar?!



Igår var en hemsk kväll, det var kvavt och hela jag svullnade upp ca 50kg extra! Jag hade kunnat döda för choklad samtidigt som jag ville strypa alla på fb och instagram som postade träningssaker!

Det är dax att ha mens igen och min kropp blir knäpp och har svullnar något helt galet!!

Så imorse bestämde jag mig för att kanske försöka använda min nyinköpta yogamatta, men jag måste erkänna att jag fick övertala mig själv först. Men till slut hade jag laddat ner en yoga-app till paddan och nu sitter jag och äter nyttig supermüsli till frukost efter 30min yoga och 10min rumpträning!

1 vecka till Skottland och jag vill känna mig snygg i min klänning.... Så vi får väl se vad vi kan lyckas med denna veckan och definitivt inte bara lata mig... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar