torsdag 11 december 2014

Ångest, press och ev nya mål uppsatta

Ångesten som sprider sig i kroppen efter att ha ätit något som jag verkligen inte borde, el att jag inte tog mig tid att träna efter jobbet när jag ändå vet att jag hade hunnit! 

Pressen av att bli slapp nu igen när vi inte "måste" pusha oss för att träna/minska i vikt för en utmaning. 

Men belöning/bestraffning vid uppnådda el vid ikke uppnådda mål i nästa utmaning tänktes eventuellt ut i duschen efter kvällen träning :)

Och jag är glad att känslan "äsch, jag är ju faktiskt lite trött och löppass är inte min grej" försvann innan den hann etsa sig fast alltför mycket och att jag faktiskt genomförde allt. Blir alltid lite bättre när någon pushar lite extra och Jonas tryckte rätt rejält idag på att peppa oss :)


Om tiden räcker till innan julbordet med Macs jobb så får det nog bli lite träning imorgon oxå ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar