lördag 6 december 2014

Avslutning!

Efter en sjukt stressig dag på jobbet var det dags att få sminka sig snygg och dricka öl för första gången på några veckor. Ja jag fuskade efter 2v och drack vin när vi firade Mac men sen har det varit stenhård träning och koll på kosten. 

Förfest hemma hos Nikki med många goda skratt, middag på BarBeQue med ännu fler goda skratt och prisutdelning, där det visade sig att på 3 utav 5 övningar på fystesterna var jag den som gjort störst förändring och procentuellt hade jag ökat mest i muskelmassa och jag hade en 3:e plats i procentuell viktminskning :) Så visst har dessa 6v gett resultat, men det visste vi ju redan av mina bilder ;)

Så ett 10-kort på träningen blev mitt, vilket är helt perfekt nu dessa veckorna som är kvar innan nästa utmaning börjar i januari :) Och även lite andra Herbalife-produkter; Skin Results Kit, shampoo, balsam och duschkräm. 

Sen blev det nog lite för många öl för jag valde att sova på soffan för att inte ha så långt till toa om jag blev illamående ,vilket är ganska korkat för det är nog 10cm längre från soffan än sängen...

Jag hade i vilket fall som helst galet kul igår och nu ska jag försöka må lite bättre för att gå på fina vännens 30års fest ikväll! ❤️



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar