söndag 21 december 2014

Första julfirande för i år!

Igår begav vi oss till mamma och pappa efter en mindre runda på stan. 

Äldsta broren med familj var nere på besök och det var lite nervöst för jag skulle få träffa min snart 6åriga brorson för första gången. Men allt flöt grymt bra och innan läggdax frågade han om jag skulle vara kvar på morgonen när han vaknade. Men tyvärr, jag skulle ju sova hemma hos mig så vi får se när vi kan får till att ses igen :)

Jonathan gillade faster grymt mycket och tyckte det var betydligt bättre att kasa med runt benet på mig istället för att gå själv :)

Jag och storebror. 



Och grejen är ju den att fira jul med äldsta broren, det är inget vi varit speciellt bortskämda med eftersom han levt ett liv med tungt missbruk men idag är han ren och på rätt väg här i livet! ❤️


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar