tisdag 2 december 2014

Skiljer sig en del!

Igår var det dags för utvägning efter 6 veckor. Minus 8kg stod där på vågen, bara sista veckan har jag tappat 2,5kg trots en förkylning i kroppen. Självklart är jag glad för detta, jag nådde halva målet iaf :)

Vågen här hemma säger andra saker här om morgnarna men det är kanske inte så konstigt med tanke på att när jag väger mig här hemma har jag inte ätit något och när jag väger mig på CWC så har jag ätit 4-5 mål och varit igång en hel dag. Men iaf, vågen hemma säger minus 12kg :)


Min coach tjatar ständigt om att strunta i vikten och fokusera på allt det andra som förändras i kroppen men jag kan inte släppa det helt! Målvikten SKA nås, sen kan jag kanske släppa det :)


Ikväll är det ut-tester fysiskt, hoppas förkylningen inte förstör för mycket. 

6v gick betydligt fortare än jag trodde och 7/1 kör vi igång igen fast då tar vi 7v och en All In istället ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar