fredag 6 november 2009

Förklaring följer....

Varför har ja en känsla av att alltid förklara alla mina handlingar? De är ju inget ja ska behöva göra el som ja måste men ändå får ja en tryckande känsla å ja måste förklara mig för att ingen ska dumförklara mig utan anledning.... Å sen har ja även en konstig grej, ja ber om ursäkt för allt även om ja vet att de inte är mitt fel el att ja behöver säga förlåt. Usch, detta är faktiskt jobbigt hönni.

Skolarbetet flyter iaf på idag. Gör ett jättefint armband i silver med chaner å grejer. För er som inte vet va ett chaner är kan man förklara det såhär; gångjärn =)
Ska fila å fila å såga å såga å fila å fila å löda idag. Å göra ett kontrachaner. De ska göras efter att lunchen är uppäten. Idag är de fisk på schemat å ikväll är de lövbit som gäller. När denna dan är till ända har ja BARA 8 dagar kvar. Japp, ja går på diet el rättare sagt ja svälter mig lite granna. Tyck va ni vill, I don´t care, ja tycker ja är fläskig å detta vill ja inte känna mer!

Tror dock ja ska plåga mig själv å baka i nästa vecka..... =)


Igår kändes de som att komma hem..... De kändes bra å ja är nog lite extra glad idag =)

1 kommentar:

  1. Starkt kämpat med dieten, hade aldrig klarat det själv så en är imponerad.
    Fota gärna armbandet när det är klart, Alv har berättat om det. Ha de så gott kram

    SvaraRadera