tisdag 3 november 2009

Kallt som attans!

Pommes va kallt de är på jobbet. Sitter med en kopp kaffe nu å försöker göra ett litet försök att värma mig..... Kan dock inte lova att de kommer gå vägen....

Känner mig rådlös. Letar råd å svar överallt. Kanske si, kanske så, ska ja, ska ja inte, hur, när, kommer de gå vägen, kommer de gå åt helvete?
JOBBIGT!
Har pratat lite med Alfie å hennes råd å tankar är ganska bra. Ska prata lite med mamma i afton tänkte ja även om ja nog redan vet va hon kommer säga. Men de kan va skönt att bara få prata....

Ska stanna en stund idag å få färdigt lite saker. Saker som ska bli presenter som genererar i presenter. Presenter som kanske aldrig kommer bli presenter ändå.


Sparkar på mig själv å klappar mig på axeln, 1 avklarad 12kvar.....

2 kommentarer:

  1. Vafalls?! "ganska bra"?! Skandal! Hehe, nej men skämt åsido så finns jag där vad du än väljer för väg. =)

    SvaraRadera