onsdag 18 november 2009

När känslan faller på

Har en sjuk uppdatering med min chef som ja tänkte dela med er oxå. Idag är snoret genomskinligt, tror de tyder på att ja börjar bli frisk =)

En känsla som är väldigt jobbig att få är; var tog alla vänner vägen?
När man känner att man tappat kontakt med alla å känner sig helt ensam. Alla barndomsvänner försvinner för man hittar på olika saker här i livet. Men fy fonte va hemskt de är att känna sig ensam.
Ja har inga barndomsvänner eftersom ja flyttade när ja va 10. Man sa man skulle hålla kontakten men sen flyttade min bästa vän å vi tappade allt. Självklart fick ja nya vänner men när vi började högstadiet så delades min klass till 2. När de väl va dax för gymnasiet tappade man kontakten med dom "g:a" vännerna å man hittade nya igen. Man hälsade å va lite ytlig med dom andra men de va inget man umgicks med....
Nu är gymnasiet slut å ja har flyttat, återigen är vännerna borta. "Vi hörs av å ses"- ja tjoflöjt! Ja är precis lika dålig som ni på att höra av mig men i ensama stunder känns de i hjärtat.
Men men de är bara att blicka framåt å se framemot nya bekantskaper =)

Gumman, du är inte ensam för ja finns ju alltid där ;-)

2 kommentarer:

  1. snyft...jag är ingen vän då... snyft...//nån som ingen vill ha som vän... i småland

    SvaraRadera
  2. du är säkert min vän vem du nu än är =)

    SvaraRadera