fredag 20 november 2009

Ransakning pågår

Funderar. Tänker. Vänder. Vrider. Tar åt mig. Undrar. Ransakar. Funderar. Slår bort det. Tar åt mig igen. Tänker. Ransakar.

Är de mig som menas? Riktas orden mot mig, om mig? Nej...el jo kanske? Har ja blitt sån? Nej...el har ja? Är de mig de är fel på? Är ja så hemsk? Nej...el jo?

Usch va jobbigt de blev.



Middan är avklarad, flygande Jakob. Nu spelas de tvspel för fullt å ja sitter här =) Lite facebook å lite bloggar. Kanske dax för nån öl till å sen krypa ner i sängen.
Har kollat hur ja måste jobba nu resten av månaden för att inte mista massor. Har ju 2 lediga dagar då ja å Tinan va i Sthlm å kollade på P!NK sen är de ledig dag nästa fredag för på torsdag åker ja å Frida till GBG å kollar på Takida =)
Blev en bra månad ändå =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar