lördag 16 januari 2010

Är de inte de ena så är de bannemig de andra

Eftersom ja nu lever ett så perfekt liv så tyckte min bil att ja behövde lite motgångar. Så ja nu är de knappt nåt lyse på den å blinkersen har hakat upp sig. Åååååå va ja älskar min bil!!! Ingen som vill köpa skiten innan ja eldar upp den???????

Idag blir de in till staden med papps, ny dator ska inhandlas för självklart håller den oxå på att haverera. Sen ska de kollas fel på bilen å sen ska ja bort till Erika å Niklas å busa med Arvid å Li. Får kanske inhandla något till den nyblivna 30åringen el så väntar ja helt enkelt tills de är 30års fest som ja blev bjuden på igår. Erika tyckte att ja kunde behöva lugna nerverna innan skolan så de blir nog ganska många öl på den däringa 30års festem... =)


Annars känns de konstigt. Ja funderar å tänker å drömmer å..... ja allt......

Tina ringde igår, tack för de gumman! Ja behövde de!

Massa te från Holland är inhandlat så de ska ja rikta in mig på att dricka upp. Får även gå in å tacka grannen sen som så snällt köpt strumpor med muffins på till mig =) Ja sätter mina spår lite häråvar =)

Nu är de snart frulle iaf så får vi se om ja äter mer denna helgen än va ja gjort i veckan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar