lördag 9 januari 2010

I have given, I have given & got none

Tror ja behöver komma iväg. Komma iväg å slippa tänka. Att bara va. Fokusera på de som är viktigast just nu.

Ibland känner man sig överflödig. Som att man bara finns för att man ska finnas. Stå i ett hörn å vänta på att bli behövlig.

Å va ja blir irriterad på mig själv! Ja bara känner å känner å känner. Så fort ja skriver nåt så är fan ta mig orden Ja känner alltid med. Varför? Varför är de alltid ja som känner? Va skönt de hade varit att bara kunna flyta med. Att slippa känna hela jävla tiden.

Har bestämt mig för att va positiv. Ta de som de kommer å bara va så äckligt positiv de bara går. Å tro mig ja försöker. Hela tiden försöker ja. Ska sluta lyssna på allt gnäll å ge tillbaka med positiv energi. Tror ni ja klarar de? Ja är osäker.... Men som sagt ja försöker.

Ska man ta tjuren vid hornen el bara låta tiden ha sin gång? Speciellt nu?


Åååååå va ja verkligen hoppas de blir verklighet av dom där 2 beställningarna. Vill verkligen göra de, för mina vänner skull. Har bara gjort de 1 gång innan å de hade varit kul med lite mer av den varan. Men tyvärr alltför många gånger har de varit mest prat. Men ja hoppas verkligen denna gången =)

Snart är de allvar. Riktigt snart. Är japp, ja är nervös å japp ja har ont i magen å japp ja mår illa av att tänka på de. Men shit pommes va nära de är nu.
Tror de är därför ja inte funkar helt 100 nu. El iaf så intalar ja mig att de är så....

2 kommentarer:

  1. Kom ihåg att det är bara du som sätter upp gränserna för livet, låt livet levas!

    SvaraRadera