tisdag 12 januari 2010

Ej lottlös men ingen vinst

Nej de blev ingen vinst idag på bingon. Men vi hade trevligt ändå. Farmor Maja hade gjort mackor idag oxå å ja fick en extra för ja åkte direkt från jobbet å hem till Frida så nån vidare kvällsmat hade ja ju inte stoppat i mig.

Wilma å Frida kom på kaffe igår å på väg upp i trappen hade Wilma sagt till Frida; Ja älskar Patricio! Å när ja skulle ut i köket å blanda saft så följde Wilma med, tittade på mig å sa; Ja älskar dig Patricio. Mitt hjärta fullkomligt smälte. Hon sa de ja behövde höra just då =)

Är sjukt trött.... Hoppas ja kan somna direkt nu ikväll. Har inte gått så bra dom sista kvällarna även om ja varit trött när ja kröpit ner i sängen för sen har ja blitt pigg å ligger bara å vrider å vänder mig. Men just nu går ögonen i kors å ja håller på att kräkas av allt kaffe ja druckit idag.... Hoppas John Blund kastar rikligt med grus i ögonen på mig så ja somnar på stört idag!

Usch usch usch USCH!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar