lördag 2 januari 2010

Smärtsam nyårsnatt

Äntligen va man uppe ur sängen å nyduschad. Ska snart bege mig ut i kylan å hem för att titta över en feleton bror min vill köpa.

Nyårsafton va bra. Va nere hos Therese å Jonas å åt middag. Skagentoast till förrätt, fläskfile å duchesspotatis (mamma är de rätt??) å gräddsås med bacon till varmrätt å vit chokladpannacotta till efterrätt. Efter maten va ja helt slut å hade utan tvekan kunnat krypa ner i sängen en stund.

Vid tolvslaget blev de champange å kramar. Sen gick vi in igen å fortsatte med vin å drinkar å grejer. Men trött som ja va så gick ja faktiskt hem vid kvart över 1. Somnade ganska snabbt men vaknade med världens magont halv 3. Visste inte var ja skulle ta vägen. De gjorde så sjukt ont, vet inte om ja nånsin haft så ont innan. Kunde inte ligga rak, kunde inte ligga ihopkrupen. Va inne på toa x antal gången å försökte tom kräkas bara för att de skulle göra mindre ont. Kvart över 3 kom baby hem. Han låg å höll om mig å pratade med mig för att få mig att slappna av. Övervägde faktiskt om han skulle ringa ambulans el inte, förstår ni då hur ont ja hade?????
Tror vi somnade vid 4, va helt slut efter alla kramper.

Vaknade väldans sent igår, kl 1! Så de blev soffan direkt å film å sen såklart Ivanhoe =)
Sen blev de mera film å bara massa sötsaker.
Somnade nog ganska tidigt å ja va inte utanför dörren en enda gång =)

Nu är de iaf nya tag idag..... Vill inte gnälla men de gör lite ont i magen, på samma ställe......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar