söndag 17 januari 2010

Compaq

Ja eftersom min data där hemma inte vill som ja vill så fick de ju bli en ny. Så igår va ja å papps inne i staden å köpte en ny till mig. Har nog snart lärt mig alla finesser å grejer här.....


Va nog inget fel på bilen..... Batteriet laddade som de skulle å lysena va bara skitiga.... Men ja kna sälja den ändå om nån vill ha de =)

Va hos Erika å Niklas igår å fick verkligen busat med barnen. Li log mest med hela ansiktet hela tiden men hon va ganska nyfiken på vem ja va. Hon har varit så liten innan när ja träffat henne så hon känner nog bara igen mig lite. Arvid därimot skulle va en tuffing men till sist fick ja han både att säga: Peddy är bäst + han gav mig både en puss å en kram innan ja skulle gå =)

Om 2v blir de fest för Niklas. Han skulle försöka fixa singstar för de är han å ja bäst på! Fast bara när alla andra inte längre är kapabla till att sjunga men de är ju en annan femma =)

Idag bir de hemfärd i JÄTTEBLÅST! Ja hatar blåst men men de får gå ändå.

Har fått sovit ut denna helgen å de känns skönt även om mitt hjärta högg till lite extra igår å sån fin svartsjuka tog ett grepp om de. Inte bra, inte min ensak men ändå.....

Nu ska de snart ätas spätta iaf =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar