torsdag 11 november 2010

Andas, tänker å ler inombords.... =)

Mycke har hänt. Många tankar sattes i rullning. Men ett litet leende har letat sig in i hjärtat å värmer mig när allt är jobbigt.

Har fått lite beställningar nu å för att klara av min lilla resa till Polen så måste detta fixas fortast möjligt så ja får in pengar =) Har iaf tagit ledigt från jobbet å bokat tågresorna så iväg kommer ja.

Fotbollen är påbörjad å material till taggtråden är beställt. Kanske de tom har kommit, får kolla posten sen när ja åker iväg å byter bil....


Ska på terapi idag igen. Känns bra, känns att de hjälper mig. De är så sjukt för varje gång ja åker dit har de hänt oroligt mycke. Å ändå är de inte superlång tid imellan gångerna....


Skulle kunna skriva massor men ja har en del att fixa med här innan ja ska iväg.... Å ja måste bannemig hitta mina uppladdningsbara batterier så ja kan fota lite. Blev inspirerad av massa fina vinterbilder :-P

1 kommentar:

  1. De bilderna ser jag fram emot att få se ;-)
    Det låter annars som om du tagit det första steget mot något bättre, grattis. Tänk på att man faktiskt får vara ledsen och arg över det gamla, bara man inte fastnar i det. Framtiden är alltid roligare än historia. Tänk dig själv, vilket ämne hade du sett fram emot mest i skolan; historia eller framtid?

    SvaraRadera