måndag 1 november 2010

Måndag

Übermätt! Jösses så mycke mat ja lyckades få i mig. Men ja klappar mig själv på axeln för de va ju hemlagat :-P

Skor, kläder å kök nästan uppackat. Har "lite" kläder kvar å då har ja faktiskt en hel garderob som är tom. Har fyllt klädkammaren så mycke ja kunnat =)
De blir till att ta en låda i taget å sen packa ner de ja inte ska använda å köra ut de till Madde å Niclas igen.
Har dock lite kvar hos Lasse, småplock som ja inte riktigt vet om ja ska slänga el inte.

Pratade med en vän innan här på jobbet. Hon ska snart flytta å hon har aldrig riktigt haft en fast punkt utan kunnat lämna utan att ge upp något.
Ja skulle vilja flytta utomlands, lämna allt å bara åka. Men ja kom fram till att ja är feg. Ja vill ha en trygg punkt i livet. Nåt som är mitt.
Därför va min lägenhet så viktig för mig. Den var min. Min lilla tillflyktsort.
Men jaja, inte lönt att tänka mer på den för den är inte min längre =)



Helgen har varit mysig. Ja har flyttat å ja har träningsvärk. Å ja har egen TV!!!! :-P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar