onsdag 3 november 2010

Va hände?

När va de ja ändrade mig? När va de ja tappade de positiva? När blev ja så trött?

Tänker inte fastna i detta. Ja vill va glad, positiv å framför allt pigg.

Är hemskt lessen för mitt tragiska beteende. Ja tänker som sagt ändra mig å bli den där glada, positiva Patricia igen.


Fortfarande står det flyttkartonger högt å lågt i mitt nya hem. Men ja har packat upp de viktigaste tror ja... Än saknar ja inget iaf =)

Lagom nu till att en kollega ska åka på semester så valde jobbet att explodera! Dagarna är inte längre fyllda av tumrullning utan snarare den där lilla paniken av att inte hinna. Paniken som ja så fint hade vant mig av med. Men ja försöker att inte stressa ihjäl mig.

Har försökt hitta en duschlist idag.... En gummilist att sätta på golvet så ja slipper ha översvämning varje gång ja duschat. Men de går inte att finna en sådan i denna stan.... Mitt sökande kommer fortsätta i helgen.....
Hittade däremot dörrkrokar, krokar att hänga över dörren så ja har någon form av upphängning till mina å mina gästers ytterjackor =)

Nu: tända ljus, lyssna på blåsten, äta Nutella å dricka te =)

1 kommentar:

  1. Lite bilder på nya hemmet vore trevligt :) Hoppas allt är bra med dig! Kramis.

    SvaraRadera