torsdag 25 november 2010

Grattis Kim å Johan!

Ååååå Kim å Johan har fått en Ludvig! Å ja har jättedåligt samvete att ja inte sett henne på snart 9månader.... :( Men iaf; supergrattis till er båda!!!!!!!!!!!


Så mycke projekt på gång nu!!! Tror de är 6st som är igång å ytterligare ett blev ja påmind om nu..... Hmmm ja tror ja ska sluta jobba å börja med hobbyverksamhet på heltid istället :-P Är överlycklig över att folk uppskattar de ja gör å faktiskt vill ha mina smycken.... Mmmm tänker suga åt mig all positiv energi så ja kan överleva en jul utan julledigt =)


De som är igång nu är:

Taggtråd till Kalle
Ring till.... mig, kanske... el till nån annan
Tärningar till mitt korall halsband
Örhängen till..... någon som vill...
Hemligt
Hemligt

å sen blir de örontunnlar till Jisses...
å sen blir de nog även de till Amande....
å sen hängsmycke till Wilma....
å sen....... vet ja inte än =)

Förstår ni nu att ja måste säga upp mig??!!! ;)

Nej nu blir de betala räkningar efter min underbara middag bestående av fiskbullar å rösti =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar