lördag 6 november 2010

Uppackning på gång

Tog tag i mitt liv här i min minilya å valde att packa upp lite. Dock tror ja nu att ja är för trött el att ja helt enkelt inte har mycke mer plats över här!!!

Anna min söta ex roomie, ja har försökt ta bilder men allt blir bara närbilder för så liten är lägenheten =) Men om du tröttnar på huvudstan å har vägarna till västkusten är du mer än hjärtligt välkommen att hälsa på mig! =)

Hälsade på Lasse å Rossi igår. Så söt liten varelse han va =) Ja har alltid sagt att schäfer blir de icke å de håller ja fast vid men hade man kunnat ge dom ett piller så dom stannade i valpstadiet så kanske ja hade kunnat överväga saken =) Han va jättegosig å mjuk å luktade valp!!!! SötGöte!


Tänker snart packa en väska å sätta mig på tåget hem till mitt kära Skåne å kramas! Känner att ja behöver de!!!!
Ja behöver kärlek å ja behöver ge kärlek!

2 kommentarer:

  1. Å älskade söta du! JA hade gärna åkt till Malmö å kramats med dig nu när de närmar sig att du ska bli mamma!! <3
    Men ja åkte till Knislinge till mamms å papps....

    Puss på dig!!!

    SvaraRadera