torsdag 3 februari 2011

Aptit!

Har varit på jobbet idag. Hade feber inatt men inte när ja vaknade. Klättrade ju nästan på väggarna igår så ja va tvungen att åka till jobbet. Va fan hittar hobbylösa arbetslösa å barnlösa hemmafruar på om dagarna??????????? MAAAJ GAAAD de är ju svintråkigt att va hemma....



Men lite upppiggande sms fick ja iaf å de kan va de som gjorde att ja kände mig lite kry igår.



Men; ja känner ingen smak! På något!! De enda ja kännt smak av idag är lingonen i Jessicas köttfärspaj.... ja gillar inte lingon.....

Men ändå äter ja, ALLT!! Nu ikväll efter 4 varma mackor med ost å skinka så tänkte ja att ja skulle öppna min Nutella som ja hittade igår... Men ja har glömt den på jobbet. Men ja har ju kakor å choklad å godis...... HJÄLP MIG!!!!!!!!!!!!!!!!!

Isch ja kan ju bara inte äta så här mycke! Nej efter flytten blir de träning som gäller, promenixer å ut å springa....





Nu ligger ja iaf här med min hosta å snuva å häller i mig en kopp kaffe..... Jobb imorn igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar