lördag 19 februari 2011

Country roads, take me home, to the place where I belong...

Sitter å väntar på päronen nu. Allt är packat förutom en kaffekopp å kaffebryggaren.... De enda som ska monteras ner är sängen å de kommer gå snabbt. Sen ska här sprinas i trappor en massa, vi ska ut till Madde å Niclas som är så söta att dom passat min hoj å mina saker ja inte fick plats med i min lilla lägenhet =)
Ska försöka hinna med en snabb kopp kaffe ute i Trönninge innan vi kör neråt, hinns inte kaffet med hoppas ja iaf att ja hinner kramas...

Igår bestod dagen av att packa. Tyckte ja va duktig å siktade in mig på färdig till 16,00.... Ja va klar 11,30... Ja måste kolla upp det där med tidsuppfattning för min är tvärrubbad....

Efter packandet blev de bolaget, brevpostande å fiskmåsattack! Äckliga är dom! Köpte mig en korv på väg hem från stan för att ja å J skulle käka lite när hon slutat jobba. Ser en tjej som tittar konstigt på mig men säger ingenting å sen känner ja något som rör mitt hår, EN FISKMÅS! Viftade borrt aset men inte hjälpte de, han attackerade igen. De slutade med att ja fick slänga min korv på honom för att han skulle ge fan i mig.... USCH va äckliga dom är! Hatar fiskmåsar, en bra anledning att flytta tycker ja!
Efter min traumatiska upplevelse gick ja ner till LowStyle Tattoo å drack kaffe. Pratade lite med Glenn å lite med Ida å sen va de hejdåkram...

Sen gick ja hem till J, tog några öl, käkade pizza å sen knatade vi hem till P för en liten inflyttningsfest. Gick hem redan vid halv elva iom flytten. Men inte somnade ja i tid för de, fastnade vid FB å precis när ja skulle stänga av dator kom de några sms. Ja har tvångstankar gällande sms att ja måste svara fortast möjligt å de resulterar ju oftast i att de kommer fler sms....
Sen av någon märklig anledning har här varit sjukt varmt inatt, fast ja stängt av elementen i hallen å köket å här är verkligen ALDRIG varmt... Snurrade som bara den å tror ja somnade vid 3... Men upp när klockan ringde så nu sitter ja som sagt här å väntar =)

Längtar faktiskt hem nu.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar