onsdag 2 februari 2011

Tänker inte gräva ner mig...

Ligger hemma i sängen idag igen. Fick åka hem igår då en feber kastade sig över mig å höll mig i ett järngrepp. Men nu verkar febern ha övergått i förkylning istället å de är ju bra för då kan ja iaf jobba. Men hostan envisas med att hänga kvar så den får ja nog dras med ett tag till.

Däremot blev ja väl inte överlycklig när ja tände i badrummet i morse å såg mig själv i spegeln..... Ja är röd i ögonen igen... På precis samma ställe som innan. Ja blir bara så jäkla less...
Men ja orkar inte gräva ner mig utan de är väl bara att kontakta läkaren igen... Suck!


Har iaf massor att se fram emot nu, flyttar om 2½ v å de händer något varje helg....
På fredag (om ja känner mig ok) blir de Kungsbacka till Camilla å Putte
Nästa helg ska ja ha fest, sista lördan innan flytten.
Fredan efter de blir de inflyttningsfest hos P på jobbet. Ja kommer ta de väldigt lugnt eftersom ja flyttar på lördan.
Helgen efter de sticker ja till Jönköping för att mysa med diverse människor.
Sen är vi inne i mars mina damer å herrar. Har nog inget helt planerat än för dessa helger. Jo just de, ja ska klämma in en helg hos bror så ja kan tatuera foten =)

De hade varit kul att åka över till Glasgow igen å killarna pratar om en ny resa. Vi får se om de blir i mars kanske el april. Sen sista helgen i april blir de Norrköping för mig å fina L. Tattoomässa å trevligt sällskap =)

Har fått massor att göraa nu på den privata fronten innan ja slutar, är uppe i 8 saker nu... Å Kim, du är inräknad där ;)
Så ja har inte tid att ligga här å snora!!! Ja vill skapa!!!!

2 kommentarer:

  1. :) krya på dig. längtar tills du kommer ner hit och kramas, skrattar och dricker vin :)

    SvaraRadera
  2. KOMMER I MARS BABY!!!!!!!!!!!! =)

    SvaraRadera