måndag 31 januari 2011

Host host å skallebank

Ja vill inte bli sjuk! Ja har inte tid.
Som en käftsmäll från ingenstans kastade hostan sig på mig. Har hostat hela dan å de vill bara inte lossna. Nu har ja hostat mig till en huvudvärk....


Men ja har iaf varit lite duktig idag!
Sjukhuset-ögonen är OK! Ja kan sluta med medicinen å ja får lov att prova mig fram till att använda linser igen
Mette-sista samtalet idag å de inleddes med "Du ser oförskämt pigg å fräsch ut" Kommer sakna henne massor men ja kämpar på egen hand nu å ja har lovat att höra av mig ifall ja behöver.
Lagat mat- tog mig äntligen i kragen å lagade mat för första gången på ja vet inte hur länge. Fuskade lite för ja tvingade med Alv att äta hos mig, tråkigt att laga mat själv =)

Nu ligger ja i sängen å tycker synd om mig själv..... Får ta lite fixåtrix-tid imorn tänkte ja...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar