söndag 30 januari 2011

Fest å borttappade telefoner...


Va lite uttråkad här igår så när ja väl lyckades ta mig upp ur sängen så bestämde ja mig för att gå å handla frukost å hårfärg. Har aldrig färgat håret själv å nu va de tvunget att bli extra bra eftersom ena örat syns alltid å likaså nacken....
Men ja tycker ja fixade de hela galant! Inga röda fläckar å allt hår är färgat =) Ja är grym!
Sminkade mig efter konstens alla regler som ja lärde mig i måndes, på med kläderna å iväg till Jessica. Himla trevligt å många skratt å en del tårar. Verkligheten kom ikapp å ja insåg att ja flyttar om 3v....
Sen begav ja, Frida å Amanda oss ner till Jerberg där de va förfest innan folket skulle till Automobilen. Även där blev de skratt å tårar...
Automobilen hade ja kunat hoppa över för de va inte så spännande... Calle å ja hade följe hem för vi bor nära varann men när vi väl kom hem så upptäckte han att han tappat sin telefon. Så de va bara att bege sig ut igen å efter 29missade samtal, svordomar å köldskador hittade vi luren.
Ja va hemma vid halv 4 å är ganska mör i kroppen idag...
Har varit hos Roger å Mia å käkat kinamat å hämtat ett halsband ja ska laga innan ja slutar. Men denna veckan har ja 4 uppdrag som ska klaras av:
Lisens örhänge
Mias hängsmycke
Annas hängsmycke
Martins tunnlar
Måste verkligen ta mig i kragen å göra de nu!!!
Nu blir de mys vid datorn en stund å sen sova...

2 kommentarer:

  1. ähm. mitt halsband då? :)

    snygg frilla bajb

    SvaraRadera
  2. ååååå gumman ja lovar att försöka hinna!!! Tjata på mig varje dag med ett mess, ok?!

    Å tack bajb!
    Puss

    SvaraRadera