måndag 3 januari 2011

2010

De hände nog alltför mycke för att man ska glömma 2010... Iaf i mitt lilla liv....

Januari: Hmmmm gjorde slut med Lasse tror ja....
Februari: Åkte till Köpenhamn å kämpade i skolan...
Mars: Klarade slutprovet å fick besked på att ja är guldsmed, åkte hem å blev tillsammans med Lasse igen.... Åkte även iväg på mitt livs första skidsemester å hade sjuuuukt skoj =)
April: Pappa fyllde 50 å ja 25....
Maj: Åkte till Tjeckien som alltid =)
Juni: Åkte till Sweden Rock för första gången i mitt liv å hade svinkul! Fick sett Aerosmith, StoneSour, D-A-D å massa till =) Åkte oxå till Holland å kollade på MotoGP =)
Juli: Hade nog lite semester...
Augusti: Sa upp lägenheten å flyttade ihop med Lasse....
September: Gjorde slut med Lasse....
Oktober: Blev i stort sett utsparkad å fick leta boende fortast möjligt. Flyttade tillfälligt till en semesterlägenhet...
November: Flyttade in i min nuvarande lägenhet....
December: Fick beslutsångest!!!!!

Året har varit väldigt händelserikt å innehållit både glädje å tårar. Allt kommer ja minnas å ja ska försöka lära mig av mina misstag.

Nu ska ja stanna upp å andas å så får vi se hur 2011 kommer att bli ;)

6 kommentarer:

  1. Ludvig hälsar att han vill träffa tant Patsy :) ja hans mamma me :)

    puss

    SvaraRadera
  2. Naaw söta du! Hälsa Ludvig att tant Patsy vill träffa honom oxå!!! Å självklart hans mamma oxå!! Puss

    SvaraRadera
  3. Ludvig undrar när tant Patsy kommer ner?

    puss

    SvaraRadera
  4. Tycker vi bestämmer att tant Patsy kommer en helg i februari, funkar de??? Puss

    SvaraRadera
  5. Ludvig tycker det låter som en awesome idea :)

    puss

    SvaraRadera
  6. mäh. du är dålig på att uppdatera din blogg bajb.

    SvaraRadera