söndag 16 januari 2011

Sweden Rock 2011

Efter en fin liten stund på fb-chatten så lutar de mer å mer åt SRF även i år. Dock blir de i tält men som ja själv sa, nån gång ska ja bli vuxen ;)

Så troligen blir de packa om hojen direkt efter Tjeckien å sen till Norje å packa in mig på MC-campen. Kan bli kul att göra nåt annorlunda nån gång även om vi hade mysigt i vår husvagn. Men den bästa delen av de sällskapet ska ändå förflytta sig till en annan camp å varför skulle ja vilja va där då???!!!! Å sen finns de andra anledningar oxå som gör att ja kanske vill hålla mig därifrån.... =)

Har haft en bra helg fast att den inte riktigt är över än. I fredes va ja helt slut efter 13,5h övertid så när ja kom hem blev de en varm dusch å sen ner i sängen. Frida ringde å kollade om dom skulle plocka upp mig innan dom skulle handla så ja slapp att gå till affären så de va bara att ta på sig kläder istället för pyjamasen. Men ja va såååååå frösen så ja tog på mig understället för säkerhetsskull =)
David tyckte att ja skulle följa med hem å äta tacos.... Tänkte efter i ca ,5s innan ja svarade ja =) Ja har ju inte ätit mat sen i tisdes utan endast shakes å smooties men hela fredan va ja så hungrig å sugen på ALLT! Så ja, ja va tvungen att ha lite mat i magen =)

Efter maten höll vi alla fyra på att somna i soffan. Wilma slocknade först å sen efter de somnade David. Frida körde hem mig efter Lets Dance.

Igår vaknade ja vid halv 9. Va jätteirriterad när ja vaknade därav mitt arga inlägg igår...
Gick ner i källaren till Glenns studio å snackade med alla där nere. Fille å Roger kom ner, fulla as always men de va kul att höra att ja va saknad... Började nästan gråta så rörd blev ja....
Sen ville Wilma åka hem men David hade andra planer så underbara, söta, lilla ja tog Pims å bilen å körde hem till Frida. Blev nån kopp kaffe å lite mys sen höll ja på att somna. Så Frida skjutsade hem mig när hon ändå skulle hämta David.

Sen spenderad ja resten av dan å kvällen i pyjamas i sängen. Vägrade gå ut å vägrade anstränga mig för mycke. En gammal kompis dök upp på fb å ja tror vi chattade med varann i ca 4h... =)
Självklart kollade ja på handbollen å efter en MARDRÖMS START för Sverige så vann dom =) (gällande mardröms start så är de ett litet internt skämt om hur dåliga svenska sportkommentatorer är =))
Sen lyckades HV71 besegra Timrå å Hammerfall slog Larz Kristerz i Fångarna på fortet. Även om dom inte fick en krona till slut så spelar de ingen roll, dom slog Larz Kristerz =)

Idag ska här liggas i sängen en stund till å sen ska ja ta mig hem till Jessica å försöka låsa upp min router.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar