onsdag 19 januari 2011

Måste ta mig i kragen!

Ja är så slö! Är supertrött å ja skyller de hela på min jäkla ögonmedicin. Ska hålla på 2v till innan återbesök men nu börjar de bli tröttsamt. Ögonen rinner å klibbar å ja ser inget om morrnarna.
"kan lämna gula fläckar på vita textilier" Är ja en vit textil el?? Känns som att hela ja börjar bli gul!! Å va trött ja blir!!!

Har snart iaf lyckats jobba bort alla högar på jobbet så vi kan snart slappna av å köra på i gamla vanliga rutiner.

Har tre beställningar som måste göras innan ja tar mitt pick å pack å flyttar, ska kasta mig över de i nästa vecka tänkte ja.

Åker iväg imorn vid 14-tiden. Ska bli så skönt att komma bort å att äntligen få kramas igen. Men de kanske man ska sluta med nu för "vi passade ju bara på"... IDIOT! Nej ja har inte släppt de!!!

Saknar iaf hjärtat å längtar massor tills imorn!!

4 kommentarer:

  1. förutom ögonen....hoppas allt e bra med dig. å jobba inte ihjäl dig

    SvaraRadera
  2. nu har jag varit med på en tävling om namnsmycke eftersom min beställning tar himla lång tid (pik pik) ;) men med min otur vinner jag inte. och det är långt ifrån lika fint som dina smycken :) (fjäsk fjäsk)

    saknar dig

    puss

    SvaraRadera
  3. åååå förlåt söta du för att ja är såååå seg!!!!!!!!!!!

    Ringer dig senare i veckan el nästa vecka... har en del att berätta...

    SvaraRadera
  4. hmmm. okej då ;)

    åh... looking forward you call. eller ngt

    SvaraRadera