lördag 29 januari 2011

Ja å min Iphone

Ååååå så mycke ja kan göra med min lilla vän!! Ok, ja är lite tekniknörd så sätt att ja gärna vill ha de senaste men ja har inte haft ork el tid att sätta mig in i min Iphone värld. Men fina Linkdha har tipsat om Whatsapp, gratis mess till andra Iphone å Viber, gratis samtal till andra Iphone.
Å idag laddade ja hem Swedbank så ja slipper hålla på med internetbanken. Å ja hittade en skitcool app till att fixa å trixa med foton. Ja är kär i mi Iphone!!!

Sen att ja har fått en spricka över hela skärmen är ju mindre kul så den får åka in till farbror doktorn å lagas.... Men ja kommer aldrig slita mig från min Iphone nu =)


Idag är de fest hos Jessica som står på schemat. Ska försöka kanske att ta mig till en affär å köpa lite frukost först kanske... El så ligger ja kvar i sängen ett tag till :-P

Har iaf sovit ut inatt. Hela veckan har bestått av väldigt sena kvällar å lite sömn å igår lyckades ja med konsten att försova mig.... Vaknade 06,48 å Alfie skulle hämta mig 06,45.... Kastade på mig kläderna å ner för trappen..... Men vi va nog på jobbet innan kl va 07,00 =)

Fick även ett par jättefina tavlor av Alv i torsdes! En med dödskalleplåster på å en med en mustasch! Å den obligatoriska fonestiska skriften fanns självklart med!! Så fina är dom! Ska fota å lägga upp sen men nu är min telefonsladd på jobbet... Glömde ju....

Nej, om man skulle ta sig upp från sängen kanske, klockan börjar bli mycke....

1 kommentar: