torsdag 17 februari 2011

Vinkväll med alias Anna,,,

Hade sista dan på jobbet igår. Bjöd på frulle å fick presenter. En jättefin burk i from av en cupcake! En choklad biskvi! Å en jättefin tavla med massa bilder på mig å mina vänner... Självklart började ja gråta vilket oxå ledde till att flera andra började gråta....

Sen tog ja tag i alla mina sista reparationer, slipa, fixa dona. Blev bjuden på lunch av mina fina vänner, SUSHI, vad annars??!!! =)

Tillbax till jobbet, fixade med det sista å kastade iväg det till posten... Bort till HK, kramas å säga hejdå, lämna nycklar å kort.
Å sist men inte minst, STÄDA. Städade av hela bänken å skrivbordet, tömde fäll å annat trams. Plockade ihop alla min privata verktyg å mina andra privata saker.
Hade ju hur mycke som helst men de blir väl så efter 4 år....

Sen va de tack å hej till alla....

På väg hem va de lite halt å alias Anna råkade glida in i en annan bil. Hände inget allvarligt som tur va å killen i bilen va en yngre väldans trevlig sak...

Sen va de hem å dricka drinkar för att lugna nerver... Istället för att laga mat blev de mackor å vin å öl.... =)
Massa prat om ingenting, en väldigt trevlig kväll helt enkelt! =)

Har ingen aning om när ja ramlade i säng men ställde klockan på 8,30 för säkerhetsskull... Vaknade såklart innan....


Nu är de dusch å sen arbetsförmedlingen som gäller.

Å MAMMA; GRATTIS PÅ DAGEN DIN! SES PÅ LÖRDAG. ÄLSKAR DIG MASSOR!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar