fredag 18 februari 2011

De är de lilla som gör de....

Packade som en tok igår, men fortfarande finns de saker att packa ner såklart. Ska ha ALLT nerpackat vid 16, endast nåt litet klädesplagg å dator å tv ska va kvar. Ja tror nog ja ka lyckas =)

Igår va de lite jobbigt, pratade med Ninn å insäg en rädsla å en ångest. Jobbigt värre...
Sen pratade ja med mams, allt känns bättre =)
Å sen fick ja en vänförfrågan på FB som gjorde mig nästan lite tårögd å väldigt glad å tack vare detta kunde ja skicka iväg en vänförfrågan till en människa som fanns i mitt liv 2006!!! Ni fattar ju hur längesen de är! Pratade lite å uppdaterade våra minnen om vad som hänt, alltid lika trevligt.

Nu har ja iaf vaknat till liv, kollat igenom bloggar å FB å lite annat å ska strax ta en stor kopp kaffe å sen kasta mig över packningen!

Sen ska ja hinna med en runda till systemet å köpa lite öl å sen ner till Glenn å ta en kopp kaffe =)

Over&out

3 kommentarer:

  1. Alltid kul att hitta "gammalt folk" på FB!!!
    Blev otroligt glad över din förfrågan!
    Var det 2006? Satt och försökte komma på vilket år det var igår, så tack för hjälpen!
    Shit, vad tiden går..
    Hoppas all ångest o rädsla försvinner! Vet hur den där j-a gnagande känslan tär på en!
    Va rädd om sig o välkommen hem till Skåneland!
    Kramen
    Chrissie

    SvaraRadera
  2. Hahahaha nej ja lurade mig själv, de va 2003!!!! Ja va 18..... MAAAJ GAAAD!!

    JA de är skitkul att ja hittat dig igen, vi hade skitkul den sommaren å vi kommer nog ha många roliga kaffestunder har ja en känsla av =)

    Ångesten å rädslan kommer att försvinna, ja ska bara lära mig att stressa ner å ta de lugnt...

    Ta hand om dig!
    Pussåkram

    SvaraRadera
  3. Shit i ballen.. Blev ju än värre att det var 2003! Men när du skriver det, så stämmer det. För det var då jag for på hojträffarna så mycket! =)
    Mycket kul var det då o mycket kul kan det bli nu! =)
    Pöss

    SvaraRadera