måndag 4 juli 2011

Back again!

Har funderat på allvar att sluta blogga men blev sjukligt inspirerad innan av Mirijam efter att ja insett att hon träffat min bror i helgen på ett bröllop.

Har läst hennes blogg ett tag å känner att hon är lite av min hemliga idol. Tycker hon verkar va en grymt härlig tjej å önskar alltsom oftast att man hade kunnat skriva som henne....


Men men, ja skriver väl på mitt sätt då =)

Helgen som var har spenderats i Nkpg för att titta på BK Dyngraks årliga fotbollscup, bo på hotell å mysa med L.

Hade verkligen sjukt kul även om de kom en hel del regn i lördes å även fast ja va väldigt bitter å bitsk efter att ja inte fått mat på..... 12h!!!
Men de är alltid lika kul att träffa L å alla underbara människor =)


Slutade tidigt i fredes, kastade mig i bilen å körde hem till L & R. Slängde över min packning till deras bil å sen förbarmade sig L över mig å körde hela vägen upp till Nkpg. Släppte av R hos Ryda sen checkade ja å L in på vårt hotell.


Fixade å trixade sen gick vi ut för att dricka öl å käka. Slöt upp med grabbsen å maten fick vänta. Istället blev de öl å drinkar i mängder. Kvällen va hur bra som helst å slutade nästan precis som ja trott :-P



Lördan fixades å trixades de lite till, shopping å sen fotbollscup. Även om regnet kom efter nån timme så kändes de helt ok för de va inte kallt å ölen smakade bra =) Dock va kläderna något leriga men de är smällar man får ta!


Utgång på kvällen, ja va måttligt jättesur efter div saker å att ja va helt utan mat i 12h! Men efter en efterlängtad plankstek mådde ja lite bättre igen =)


Åkte hem igår å de kändes sådär. Vill ha fler timmar med L för vi hann inte riktigt med tjejsnack känns de som.... Men hon kommer antagligen på fredag å då kan vi ta igen lite!!

Så nu får vi se om ja kan lyckas skriva lite oftare kanske, lovar inget! =)

1 kommentar:

  1. MEN GUD! man bara *woohoo, jag är någons hemliga idol!*

    Man måste inte skriva för någon annan än sig själv. Ju mer man skriver ju roligare blir det. Men gött att jag kunde inspirera!

    SvaraRadera