fredag 22 juli 2011

Men guuuuud!

Usch va man känner sig patetisk ibland.

Startar dator, startsidan kommer upp. Ja vet inne i min hjärna att ja ska till bankens sida men mina fingrar lägger sig automatiskt över f a c...... NAAAAJ! De va ente facebooktime!!!! Ja skulle ju fixa med räkningar!!! Åååååå va dum ja kände mig..... Fy mig själv!!


Har mått kasst dom sista dagarna så ja har legat nerbäddad å kämpat för mitt liv!!! Trodde blindtarmen skulle brista så ja målade upp värsta senariot i huvet! I själva verket lider ja bara av en extremt jobbigt manlig förkylning å de känns som att hela min kropp ska gå sönder.... (ok, måste nog förklara! När ja säger manlig förkylning menar ja mensvärk då en kär vän till mig jämnförde dessa två saker.....)
Tror ja ska pallra mig till en läkare kanske å kolla upp mina bekymmer.....

Iaf så är ja på benen nu! WOOHOO!!
Åkte med päronen till Bauhaus i Malmö igår å köpte världens finaste skåp för verktyg där nu alla mina dyrgripar vilar! Inte ska mina små kära verktyg ligga nerpackade i flyttkartonger nu när ja har ett fint skåp att lägga dom i =) Hittade även alla papper med fonetisk skrift från Alfie å hennes fina tavlor å min lilla Orvar. Total lycka!!

Tog en tur till lilla, rara, söta Anna innan å hällde i mig massvis med kaffe. Inspirationen började flöda för oss bägge så nu skissas de på lite smycken å Anna skissar på kläder =) Tur man kan sparka på varandra lite så man kommer på banan igen.


Underbara L, din lilla pappskalle ;) Finare sms kan man ju inte hitta!! Vi ska till Karibien, ja å L. El iaf skulle vi de inatt när plötsligt planet till Skottland förvandlades till en stor piratbåt i Karibien. Sjuka drömmar men de kan va ett tecken..... El va vet ja?! =)


Nu ska ja fördjupa mig i "Jag är med bandet", en groupies bekännelser =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar