söndag 24 juli 2011

Bland kära vänner!

Så då va denna helgen över....

Åkte med farbror Peter till Braås igår för att umgås med alla härliga människor där uppe. Men varför köra den vanliga vägen när man kan ta en alternativ??? De sladdade å de va grusväg å de kändes som att vi va i ingenstans!! Vi passerade bla Hästaskallen.... Ja de finns verkligen ett ställe som heter Hästaskallen..... Märkliga smålänningar!!!

Tyvärr fick ja ett fint litet migränanfall så ja va hemma halv 12 inatt..... Halv 1 ramlade Fritte in, kröp ner i sängen hos mig fast han visste att han skulle bli utsparkad av sin sambo =) Men de är fint med vänner som tar hand om en när man inte mår helt 100..... Han är min bästaste, bästaste Fritte ever!!!

Idag har vi legat på varandra i soffan å tittat på golf!! Ja, de ska mycke till att ja ska erkänna att ja tittat på golf men de har ja gjort! En helt totalt hjärndöd sport som passade alldeles utmärkt för vårt sinnestillstånd idag!
Sen upptäckte ja att ja är precis lika virrig som delar av Johannesson-släkten så nu va de min tur att glömma kläder.... Men nu har ja ju en anledning att komma upp snart igen =)

Ikväll är de MotoGP å efter många om å men så är min Viasatmottagare igång igen! Alla kanaler försvann häromdan när de åskade men nu är dom tillbax så ikväll ska de dreglas vid Laguna Seca!! =)

Men först ska här messas med L å sen läsas lite i min sjukligt braiga bok!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar