onsdag 6 juli 2011

Glömde ju säga att bror min va på besök idag!



3 kommentarer:

  1. Hej
    Vilken fin bil.
    Vadär det för bilmärke.

    Nu finns du med bland mina blogglänkar
    på min egen hemsida. Titta där ska du se.

    Min gästbok är öppen med.
    Du är välkommen att skriva.

    Önskar dig en trevlig fortsatt sommar.
    Vänliga soliga hälsningar

    SvaraRadera
  2. Hej Patsy
    Tusen tack underbara snälla du att du ägnade en stund för min skull, är evigt tacksam. Så det är en Ford Truck, sådan har jag aldrig sett. Den är fin. Vad är det för motorcykel som du sitter på ditt nuvarande presentationsfoto föressten? Kör lugnt i sommar. Här skiner solen och ser ut som att det ska bli en strålande fin dag. Önskar dig en trevlig helg.
    Vänliga hälsningar

    SvaraRadera
  3. Mycket snygg bil på bilden hära och en trevlig bloog.
    Bengt
    www.hippiflo.de

    SvaraRadera