måndag 16 april 2012

Idag är ingen vanlig dag....

...för idag är de faktiskt min namnsdag :) Den enda som grattat mig hitintills är far min!

Meeeen vi firar ju lixom inte namnsdagar men de är litta halvkul att ja nästan varje år har namnsdag samma vecka som ja fyller år!!

För ja fyller ju lixom år på TORSDAG! Ok, de minns ni alla nu va??? Ja kommer påminna igen, ja lovar :)


Eftersom delar av min familj inte tänker fira mig i år (bror Richard åker till London på torsdag för att jobba på en tattoomässa, mormor å Nisse åker till Holland på torsdag å moster med man åker till Mallorca typ idag) så har ja å bajby bestämt de blir bio på fredagkväll. För även om filmen har premiär på onsdag så visas den inte i vår närhet förrän på fredag.. Men iaf, vi ska se Iron Sky. Rymdnazisterna, här kommer vi!!!

Måste kolla med mor när hon tänkte fira mig...Tror hon bestämde lördagförmiddag... :)

Å sen måste ja va världens lättaste att handla till. L titta ner till Skåne igår å hade med sig ket till mig!!!!! WIIIIIEEEE!!! (JA JA BLIR SOM ETT BARN PÅ JULAFTON NÄR JA FÅR KET!!!)


Översta muffinsburken ramlade in till mig igår, tack L <3

Nu ska ja förbereda mig mentalt för att åka buss, tågen är inställda idag....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar