måndag 9 april 2012

Ren å skär lycka?!




MotoGPsäsongen är äntligen igång!!! Å vi har ju inte Viasat men lyckades streama hem de å de va faktiskt helt ok upplösning!

Igår tog vi en tur till farbror Peter. Mac skulle titta på ett jobb å sen bjöd Peter på middag! Anna va oxå där, himla skoj att träffa dom båda igen.

Bitar av sten föll från hjärtat igår. De är de absolut bästa med Mac, vi kan prata om ALLT!

Sen blev de ett glädjande samtal med mamma å ja skulle kunna kasta mig i bilen för att köra NU men ja måste vänta liiiite. Hjärtat sover fortfarande :)

Men nu känns de lite bättre..... :)

Patsky on thaa ajfåån!

2 kommentarer:

  1. Men hallå i hallonbåten!
    Nu blir man ju SJUKLIGT knyfiken!!!!
    Är glad för er skull, vad det än må vara..

    "Är du lycklig, är jag lycklig!!"
    BAH, va smörig jag är nu då!

    Är A och O i ett förhållande att man kan prata om ALLT och jag vet att MM är bra på det! =)

    PÖSSEN
    Tant C

    SvaraRadera
  2. Älskar dig mitt <3 .......

    SvaraRadera