onsdag 25 april 2012

Lön in-räkningar ut

Ja är en sån som hatar att vänta med räkningar.
Så när lönen ramlar in på kontot, ja då sätter ja mig direkt å betalar. Likasåbra så är det undan sen!

Så nu på morronen har ja gjort min månadliga plikt. Allt är pröjsat å klart å resten av pengarna kan ja göra va ja vill med :)

Idag kommer min våg!!!! Asså min guldsmedsvåg :) En sån man måste ha men som man inser lite sent att man glömt köpa! Å snabba i svängarna är dom, beställde i måndes, fick hem den igår å idag överlämnar mamma den till mig :)

Har packat ner de ja behöver inför helgen, då ska här mätas å vägas lite å sen efter de ska ja kasta mig hem till Fröken Nilsson å Herr Lyhme å barnen!!! Ååååå ja längtar!!! Ska kramas massor med alla å bara va!!
Självklart hoppas vi på fint väder så vi kan ta hojarna upp!! Å eftersom ja borde tvätta min så kan vi ju hoppas på fint väder på fredag så den kanske kan få bli skinande ren en liten stund iaf :)

 Världens finaste Frida å Wilma!
 Herr Lyhme :)
Å lille fisen som blitt stor nu, han är ju hela 5 månader nu ju!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar