tisdag 24 april 2012

Min morgon:

Varje morron börjar ja nästan likadant:

*Morronkaffe med hjärtat i sängen el i soffan å tittar på Nyhetsmorron.
*Kollar facebook, kollar mailen å börjar läsa bloggar.

Alla bloggar ja länkat till läser ja + några till.

*Sen åter ja litta frukost, fixar ev mat till jobbet.
*Sätter mig i soffan med mer kaffe el te.
*Klär på mig, trycker in linser om ja är tillräckligt pigg, annars blir de glasögon.
*Kommer på att ja ska med ett tåg å stressar som en gnu ner till stationen å får vänta massa minuter innan tåget kommer å beslutar sig för att va lite sent....

Orkar ja slänger ja själv in ett blogginlägg antingen hemma el på  tåget...

Idag blev de via datorn å så lekte ja lite å la till Instagram. Har sett att KarinKattaJannike å Mirijam har de på sina bloggar å efter att ha lekt lite å fixat å trixat så lyckades även ja lägga till de :) Wiiee för mig, ja är ganska oteknisk när de gäller massa koder å tjaffs som ska klistras in här å där men detta gick faktiskt smidigt :)

Nu ska ja bara bli lite bättre på att verkligen ta bilder oxå, men ibland får ja känslan av att folk tittar på en å tänker "Mmmhhmm, bara för att hon har en ajfån så står hon här å fotar å tramsar. NÖRD!"
Fast de är ju inte alls säkert folk tänker så men ändå lixom!!

Ja tycker ju faktisk om att fota å tro de el ej, ja gillar ja få va med på bild oxå. Sen att de inte finns några normala bilder på mig, de kan ja inte förstå!! ;)


Ska skärpa mig att fota både med min kära Canon å med min lilla, lilla ajfån!!




1 kommentar:

  1. tjabba!

    HUr är det nuförtiden?
    Hur går det med guldsmidet? Är väldigt nyfiken!
    Berätta allt!
    :)

    SvaraRadera