fredag 21 september 2012

Fredag precis heeeela dagen!!

Ibland kan ja verkligen reta ihjäl mig på posten!! Den brukar komma vid 13:30-14:00 men igår dök den upp efter 16:00!! Å de stör mig massor ifall ja nu väntar på post å ifall ja nu måste med en tidig buss el så!! Mmmm ja blir bitter!!

Men iaf, nu är de ny dag å sakerna har kommit!
Så idag riktar vi in oss på att försöka färdigställa 12 hängsmycken så ja kan skicka dom å gå ut med projektet på Facebook. Är lite rädd att allt exploderar men ja ska förhoppningsvis reda de!! :)

Igår blev ett halsband utlämnat, har ju haft de ett tag hos mig men när man inte har allt hemma är de svårt att göra färdigt. Blev faktiskt nöjd till slut å kundens kära fru tyckte om de :)


Har satt i namnbrickor med barnens namn i kedjan. Hängande brickor hade inte passat till karln så detta blev min lösning :)

Sen är snart silverringen som ska till Köpenhamn snart klar:



Nu ska ja bara lära mig att man faktiskt inte kan lägga hur mycke som helst åt sidan bara för att tid finnes å inspiration saknas!

Så, öff tå wörk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar